Citronový bonbón, neřekl bych, že je to bonbón, ale spíš citron s kůrou. Chuť je to ale BOMBA, málokdy najdete citronovou chuť, která by byla vyjádřena tak jasně, a navíc za dobu uzení je můj rekord v této chuti 2 hodiny. skóroval ve směsi na 3×25 po výměně uhlíků po 1 hodině 20 minutách a uzení do druhého roztavení po 1:30, přistihl jsem se, že ve směsi není nic kromě citronu. Srovnávat ji můžeme snad jen s Nakhla Classic

Zatím žádné recenze.
Buďte první!

Zatím žádné recenze.
Buďte první!

Zatím žádné recenze.
Buďte první!

Zatím žádné recenze.
Buďte první!

Zatím žádné recenze.
Buďte první!

Strawberry Mango má velmi zajímavou chuť. Jedná se o jahodovou příchuť s mangovou dochutí, která je velmi neobvyklá a zároveň cool, protože tropický tón dodává jahodám pikantnost. Pokud jde o sílu tabáku, pokud kouříte bez přehřívání na 22″ uhlí, budete mít pocit, jako byste kouřili lehký tabák. Ale pokud kouříte na 25″ a udržujete jej na hranici přehřátí, tento tabák vás nijak neobtěžuje, odhalí všechny své chuťové tóny a dodá sílu blízkou tabákovému segmentu (Element, Duft, DS) .

Rakytník 100% vkusný. Sladkokyselá chuť.Hodnocení 4.8 protože bych chtěl trochu jasnější chuť.

Velmi příjemná chuť cukroví. Světlé, ale neformální. Kouří skvěle sólo. Bude se používat ve směsích pro zdůraznění kvality cukroví

Maliny jsou to, co potřebujete, ne marmeláda, ne kompot, ale prostě chuť čerstvých malin jak má být.

100% trefil chuť. Chuť je jasná, bohatá, cítíte broskev a med. Pro mě velmi sladké.

Zatím žádné recenze.
Buďte první!

Zatím žádné recenze.
Buďte první!

Chuť je pro milovníky jahod docela zajímavá (i když je umístěna jako jahoda). Jemná jahodová chuť s tóny smetany. Neřekl bych, že by to šlo dobře ve směsích, protože chuť je velmi lehká, dá se toho hodně překonat, ale skvěle poslouží při sólo uzení)))

Chuť je neobvyklá. Ucítíte nádech limonády s příchutí melounu.

Chuť je velmi příjemná, krémově jahodová, lehce cukrová.

Zatím žádné recenze.
Buďte první!
Více o ZR

ČTĚTE VÍCE
Jak udržet phlox ve váze?

Pro tuto chuť jsou uvedeny recenze, recenze, doporučení ohledně směsí (s čím smíchat) a náplně. Při výběru chuti věnujte pozornost počtu hodnocení – čím více hodnocení, tím objektivnější hodnocení

Našli jste chybu v popisu nebo nesprávné hodnocení? Napište nám
Veřejné hodnocení tabáků do vodní dýmky

Tato stránka slouží k poskytování recenzí a hodnocení. Stránky neslouží k reklamním ani marketingovým účelům. Materiály na webu nepředstavují nabídky k prodeji nebo nákupu jakéhokoli produktu prezentovaného na webu Htreviews

© HTReviews 2015 – 2024 Copyright Hookah Tobacco Reviews. Všechna práva vyhrazena. Jednotlivé recenze a názory členů neodrážejí názory celého webu. Recenze zveřejněné na této stránce obsahují duševní vlastnictví chráněné autorským právem a nesmí být reprodukovány v žádné formě bez písemného souhlasu správy Hookah Tobacco Reviews.

Banán trpěl více než kterékoli jiné ovoce mýty o jídle. Ať už je zelené nebo má na sobě tmavé skvrny, toto ovoce je vždy připraveno k jídlu a připraveno nás obohatit o své živiny.

„Chuť se nepočítá“ – tato fráze dokonale popisuje situaci, kdy se snažíme vybrat stejné ovoce na základě barvy jeho slupky. Jak již víte, zelená jablka se liší od žlutých a červených ve struktuře a nutričním obsahu. Situace s banány je podobná: zelené a zralé banány se liší.

O ovoci koluje mnoho mýtů. Říkají, že mají vysoký obsah cukru, že tloustnou nebo že by se neměly jíst jako dezert nebo večer atd.

Nejvíc však na mýty o jídle utrpěl banán. Prý je prý hodně kalorický a obsahuje hodně cukru, proto se ho nedoporučuje jíst při odtučňovací dietě. Podle výživové poradkyně Ana Núñez obsahuje 100 gramů banánu 95 kcal, ale tento údaj nám nic neříká, protože „jak již víte, počet kalorií není to nejdůležitější, při výběru produktu byste neměli dávat přednost k tomuto ukazateli.“ . Ve skutečnosti je důležité vědět, že banán je „velmi syté ovoce bohaté na vlákninu (3,4 gramů na každých 100 gramů produktu) a také obsahuje minerály, jako je draslík (350 mg), hořčík (38 mg) a fosfor ( 28 mg),“ říká nutriční specialistka.

ČTĚTE VÍCE
Jaká je struktura houby?

Když mluvíme na obranu konzumace tohoto ovoce, Ana Nunez vám chce připomenout, že byste si měli ověřit své zdroje informací, abyste pochopili, jak moc jim můžete věřit. Také doporučuje jíst ovoce, pokud nemáte žádnou patologii nebo jiné kontraindikace. „Ovoce byste měli jíst každý den. Vyberte si ovoce, které máte rádi nebo které aktuálně chcete,“ radí.

Zelená nebo zralá?

Je velmi zajímavé, že složení a prospěšné vlastnosti banánu se liší v závislosti na jeho úrovni zralosti. „Když je banán zelený, obsahuje více škrobu, takže se tráví pomaleji. V tuto chvíli je banán díky obsahu odolného škrobu dobrým prebiotikem a prospěje vašim střevním bakteriím,“ vysvětluje nutriční specialistka. Zralý banán je zase bohatý na vlákninu a ještě málo cukru. Když je ale banán podle odborníka zralejší, tedy hnědší, „dá nám méně vlákniny a vyšší koncentraci cukrů (jak ovoce dozrává, škrob se mění na fruktózu)“, takže se dá použít jako svačina před nebo po tréninku. Banán vám dodá energii, kterou potřebujete ke cvičení nebo regeneraci po něm.

„Draslík pomůže normální funkci svalů a cukry, zvláště když je banán zralý, rychle doplní energii vynaloženou během tréninku,“ vysvětluje Manuel Moñino, odborník na výživu a člen Oficiální asociace dietologů.

Pokud vám z nějakého důvodu nevyhovuje chuť nebo textura zralých banánů a nechcete je jíst čerstvé, pak si můžete vždy některé z nich uvařit a osladit přirozeně, místo abyste se uchýlili k přidanému cukru. Zde je několik nápadů na banánové jídlo:

1. Banán rozmačkejte vidličkou na kaši a natřete na toasty.

2. Udělejte si banánové a ovesné sušenky.

3. Udělejte banánový chléb. Je to velmi podobné piškotovému dortu, jen cukr nahradíme banánem.

4. Banánové muffiny nebo palačinky.

5. Banánová zmrzlina.

6. Smažené banány jako příloha nebo dezert.

7. Čokoládová, banánová a avokádová pěna.

Ana Nunez je také doporučuje přidávat do smoothies s ovesnými vločkami, rostlinným nebo přírodním mlékem, kakaovým práškem a skořicí. Můžete si udělat i palačinky (banány smíchejte s ovesnými vločkami nebo pšeničnou moukou, přidejte vajíčko a trochu rostlinného nebo přírodního mléka).

ČTĚTE VÍCE
Jak krmit mikrobiotu?

Jak urychlit zrání

„Pokud chcete některý z těchto pokrmů vyzkoušet, ale vaše banány nejsou dostatečně zralé, můžete zrání urychlit. K tomu je potřeba je zabalit do papíru nebo položit k jablkům, protože jablka vypouštějí etylen, který podporuje dozrávání banánů (a dalšího ovoce),“ říká nutriční specialistka.

Jak můžete vidět, banány lze konzumovat kdykoli a získat výhody, které z nich nyní potřebujete. Ana Nunez říká, že na konci dne je nejdůležitější jíst ovoce a „nedávat negativní nálepky na zdravé potraviny, jako jsou banány“.