V tabulce je uveden obsah živin (kalorií, bílkovin, tuků, sacharidů, vitamínů a minerálních látek) na 100 gramů jedlé části.

Živina Číslo Norma** % normy ve 100 g % normy ve 100 kcal 100% normální
Kalorická hodnota 50 kcal 1684 kcal 3% 6% 3368 g
Proteiny 3.3 g 76 g 4.3% 8.6% 2303 g
Tuky 1 g 56 g 1.8% 3.6% 5600 g
Sacharidy 10 g 219 g 4.6% 9.2% 2190 g
Dietní vlákna 2 g 20 g 10% 20% 1000 g
Voda 84.5 g 2273 g 3.7% 7.4% 2690 g
Vitamíny
beta karoten 15.3 mg 5 mg 306% 612% 33 g
Vitamín B1, thiamin 0.1 mg 1.5 mg 6.7% 13.4% 1500 g
Vitamín B2, riboflavin 0.1 mg 1.8 mg 5.6% 11.2% 1800 g
Vitamin B5, pantotenik 0.1 mg 5 mg 2% 4% 5000 g
Vitamín B6, pyridoxin 0.3 mg 2 mg 15% 30% 667 g
Vitamín B9, folát 29 μg 400 μg 7.3% 14.6% 1379 g
Vitamín C, askorbová 120 mg 90 mg 133.3% 266.6% 75 g
Vitamin K, fylochinon 817 μg 120 μg 680.8% 1361.6% 15 g
Vitamín PP, NE 1 mg 20 mg 5% 10% 2000 g
Macronutrienty
Draslík, K 447 mg 2500 mg 17.9% 35.8% 559 g
Vápník, Ca 135 mg 1000 mg 13.5% 27% 741 g
Hořčík, Mg 34 mg 400 mg 8.5% 17% 1176 g
Sodík, Na 43 mg 1300 mg 3.3% 6.6% 3023 g
Fosfor, P 56 mg 800 mg 7% 14% 1429 g
Stopové prvky
Železo, Fe 1.7 mg 18 mg 9.4% 18.8% 1059 g
Mangan, Mn 0.8 mg 2 mg 40% 80% 250 g
Měď, Cu 300 μg 1000 μg 30% 60% 333 g
Selen, Se 0.9 μg 55 μg 1.6% 3.2% 6111 g
Zinek, Zn 0.4 mg 12 mg 3.3% 6.6% 3000 g

Energetická hodnota Kapustové zelí je 50 kcal.

Primární zdroj: Vytvořený v aplikaci uživatelem. Více.

** Tato tabulka ukazuje průměrné normy vitamínů a minerálů pro dospělého. Pokud chcete znát normy na základě vašeho pohlaví, věku a dalších faktorů, pak použijte aplikaci Moje zdravá strava.

Produktová kalkulačka

Nutriční hodnota na 100 gramů
Velikost porce (-> -> -> -> ->
Vitamíny a minerály

Většina potravin nemůže obsahovat celou škálu vitamínů a minerálů. Proto je důležité jíst různé potraviny, které uspokojí potřeby těla na vitamíny a minerály.

ČTĚTE VÍCE
Odkud pocházejí hnědá vejce?

Kalorická analýza produktu

PODÍL BZHU V KALORIÍCH

Poměr bílkovin, tuků a sacharidů:

Znáte-li podíl bílkovin, tuků a sacharidů na kalorickém obsahu, můžete pochopit, jak produkt nebo strava splňuje standardy zdravé výživy nebo požadavky konkrétní stravy. Například americké a ruské ministerstvo zdravotnictví doporučují 10–12 % kalorií z bílkovin, 30 % z tuků a 58–60 % ze sacharidů. Atkinsova dieta doporučuje nízký příjem sacharidů, i když jiné diety se zaměřují na nízký příjem tuků.

Spočítejte si své standardy

Pokud je vydáno více energie, než je dodáno, tělo začne využívat tukové zásoby a tělesná hmotnost klesá.

Získejte více informací a uskutečněte to s naším bezplatným online kurzem.

Zkuste si vyplnit svůj jídelní deník hned teď bez registrace.

Zjistěte svůj dodatečný výdej kalorií na trénink a získejte podrobná doporučení zcela zdarma.

Termín pro dosažení cíle

Kapustové zelí bohaté na vitamíny a minerály jako: beta-karoten – 306%, vitamín B6 – 15%, vitamín C – 133,3%, vitamín K – 680,8%, draslík – 17,9%, vápník – 13,5%, mangan – 40%, měď – 30 %

  • B-karoten je provitamin A a má antioxidační vlastnosti. 6 mikrogramů beta-karotenu odpovídá 1 mikrogramu vitaminu A.
  • Vitamin B6 podílí se na udržování imunitní odpovědi, procesech inhibice a excitace v centrálním nervovém systému, na přeměně aminokyselin, metabolismu tryptofanu, lipidů a nukleových kyselin, přispívá k normální tvorbě červených krvinek, udržuje normální hladina homocysteinu v krvi. Nedostatečný příjem vitaminu B6 je doprovázen snížením chuti k jídlu, porušením stavu kůže, rozvojem homocysteinémie, anémie.
  • vitamin C podílí se na redoxních reakcích, fungování imunitního systému, podporuje vstřebávání železa. Nedostatek vede k lámavosti a krvácení dásní, krvácení z nosu v důsledku zvýšené propustnosti a křehkosti krevních kapilár.
  • Vitamin K reguluje srážlivost krve. Nedostatek vitaminu K vede k prodloužení doby srážení krve, snížení obsahu protrombinu v krvi.
  • Draslík je hlavním intracelulárním iontem zapojeným do regulace vodní, kyselé a elektrolytové rovnováhy, podílí se na procesech nervových vzruchů, regulaci tlaku.
  • Vápník je hlavní složkou našich kostí, působí jako regulátor nervového systému, podílí se na svalové kontrakci. Nedostatek vápníku vede k demineralizaci páteře, pánevních kostí a dolních končetin, zvyšuje riziko osteoporózy.
  • Mangan podílí se na tvorbě kostí a pojivové tkáně, je součástí enzymů podílejících se na metabolismu aminokyselin, sacharidů, katecholaminů; nezbytné pro syntézu cholesterolu a nukleotidů. Nedostatečná konzumace je doprovázena zpomalením růstu, poruchami v reprodukčním systému, zvýšenou křehkostí kostní tkáně, poruchami metabolismu sacharidů a lipidů.
  • Měď je součástí enzymů, které mají redoxní aktivitu a podílejí se na metabolismu železa, stimuluje vstřebávání bílkovin a sacharidů. Podílí se na procesech zásobování tkání lidského těla kyslíkem. Nedostatek se projevuje porušením tvorby kardiovaskulárního systému a kostry, rozvojem dysplazie pojivové tkáně.
ČTĚTE VÍCE
Kdy zasadit semínka durmanu?

Kompletního průvodce nejzdravějšími potravinami najdete v aplikaci Moje zdravá strava.

Obsah kalorií a chemické složení ostatních produktů

  • Pekingský salát
  • Nový recept
  • Telecí klobásy, MPK Chernysheva
  • Jogurt 1
  • Gainerový večer
  • Pesto_petržel1
  • Tvaroh House in the village 0.1% (měkký, balení 250g)
  • Tvaroh PRESIDENT classic 0.2%
  • Petrželová pesto omáčka 2
  • Napoleon
  • pesto koriandrové mandle
  • klasické pesto
  • kukuřičná kaše
  • Dezertní tvaroh
  • Karbanátky se zelím
  • Kuřecí řízek se zeleninou
  • Pearl ječmen
  • Knedlík Sam Samych s telecím masem 450g 1ks-12g
  • kyselý
  • Nakládaný sýr SIRTAKI 17% „Classic“ (na řecký salát)
  • spirulina
  • Zeleninová směs od 28.11.13
  • cukrová kráva
  • Ovesná kaše na vodě
  • Salát z okurek, rajčat a kopru s majonézou
  • Kapr pečený v troubě
  • salát s konzervovanou rybou a avokádem
  • Zelené fazolky s vejcem
  • Čekanka s borůvkami a brusinkami
  • Listové těsto s kuřecím masem
  • Kozí sýr
  • Dobře propečený chléb
  • tavený sýr Chochlond
  • rybíz strouhaný s cukrem
  • Pinčový dort s třešněmi
  • želé z ovesných vloček
  • květákový vývar
  • káva s mlékem 2.5 (50)
  • Tavený sýr “President asorted”
  • Konzervované sardinky
  • Nový výrobek
  • Sendvič s huňáčkovým kaviárem
  • Tvaroh 17% (Arla Natura). S kozím mlékem
  • Svalja rýžová kaše s třešněmi
  • míchaná vejce s cibulí a rajčaty
  • Olej Valio / FIN 82 %
  • Čaj s cukrem
  • müsli multi
  • zeleninová polévka
  • Knäckebrot “Cereální koktejlový med”
  • Hořká čokoláda 75% “Aksinya”
  • MSYA
  • holandský sýr
  • Velle ovesné pití
  • Celozrnný chléb “Bourget”
  • msya
  • Nový recept
  • Jemný tvaroh Jemný, produkt Savushkin
  • houby s česnekem
  • Jablečný kastrol + tvaroh
  • nízkotučný tvaroh
  • multi chips aspik s křenem
  • vepřové maso s houbami v zakysané smetaně
  • Kuře s houbami a pohankou
  • oltermani 17 %
  • makra est
  • těstoviny
  • Perga
  • Manti s mletým kuřecím masem
  • Postní palačinky
  • Koláč se zelím
  • sleďové mléko
  • smažený brambor
  • Měkký otec “Amatér”
  • avacado
  • Nový recept
  • parmská šunka
  • kukuřičné vločky
  • Z tresčích jater
  • Bonboniéry Rot-Front
  • mimóza z tresčích jater
  • kotlety se špenátem
  • Muffiny s tofu a borůvkami od Mášy
  • Nádivka
  • Sýr Gaudette
  • ROLL S VAŘENÝM KONDENZOVANÝM MLÉKEM Deluxe
  • Růžový losos dušený se zeleninou
  • Vermicelli s mletým masem 26.11
  • Kukuřičné mléko
  • listový salát
  • tvaroh+banán
  • Salát „Ryba v rybníku“ 27.11
  • Camping Cookies
  • Polévka s rýžovými nudlemi se zeleninou
  • Předkrm ze syrových žampionů s avokádem a jikry z tresky
  • Plov
  • Čokoládový pudink
  • Krekrový salát 27.11
  • Hořká čokoláda Babaevsky 75%
  • Complivit-aktivum
ČTĚTE VÍCE
Je nutné setřást sníh z Tui?

Tags: Kapustové zelí obsah kalorií 50 kcal, chemické složení, nutriční hodnoty, vitamíny, minerály, výhody kapustového zelí, kalorie, živiny, příznivé vlastnosti kapustového zelí

Denní kalkulačka živin

Vypočítává poměr kalorií, bílkovin, tuků, sacharidů a také vitamínů a minerálů v závislosti na pohlaví, věku, hmotnosti a úrovni fyzické aktivity.

Kalkulačka kalorií, vitamínů a minerálů
Počítá bílkoviny, tuky, sacharidy, vitamíny a minerály ve vašem denním menu.

Kalkulačka-analyzátor receptů
Vypočítejte obsah kalorií a chemické složení pokrmu nebo receptu

Přední produkty
Kompletní průvodce nejzdravějšími potravinami s nejvyšším obsahem vitamínů a minerálů

Doporučení pro hubnutí

Kalkulačka ideální hmotnosti, index tělesné hmotnosti, výpočet koridoru kalorií, doporučení pro snížení, akční plán.

Kalkulačka kalorií
Vypočítá výdej energie pro různé druhy fyzického cvičení

Index tělesné hmotnosti

Index tělesné hmotnosti (BMI, BMI) je hodnota, která umožňuje posoudit míru souladu mezi hmotností člověka a jeho výškou, a tím nepřímo posoudit, zda je hmotnost nedostatečná, normální nebo nadváha.

Produktová kalkulačka a analyzátor

Potravinová kalkulačka vám umožní snadno vidět klady a zápory produktu a pomůže vám vytvořit zcela vyvážený jídelníček.